Otázky a odpovědi

Nejde tisknout štítky, systém hlásí chybu, že počítač není on-line, co s tím?

Tato chyba nastane, pokud jsou tiskárny offline, což můžete ověřit v Brani Tisku zde. Problém je nejčastěji možné vyřešit následovně:

  • Zkuste restartovat počítač i tiskárny a znovu spustit Brani Print Server.
  • Pokud by i nadále byly tiskárny offline, zkuste Print Server odinstalovat a nainstalovat aktualizovanou verzi (ke stažení zde).
  • Zkontrolujte, zda naše aplikace není blokována antivirem.

V případě, že by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na support@brani.cz.

Jak resetovat nastavení Brani Print Serveru?

Postup je:

  • Vypněte aplikaci Brani Print Server
  • Otevřete složku: C:\Users\<vase jmeno>\App Data\Local\Brani Print Server
  • Smažte soubor "printer"
  • Spusťte aplikaci Brani Print Server a zadejte token

Upozornění! Pokud vygenerujete nový token, tak všechny stávající počítače se odpárují.

Aby web fungoval správně, abychom věděli, co na webu zlepšit, abychom vás neotravovali nevhodnou reklamou nebo abyste z webu měli příjemnou uživatelskou zkušenost, potřebujeme od vás souhlas pro uložení souborů cookies.