Digitální produkty
Časté dotazy
Doplněk nezpracoval objednávku, v čem může být chyba?
Nejčastěji je problém v tom, že objednávka není ve správném stavu. Zkontrolujte, zda je objednávka ve stavu, který máte v doplňku pro zpracování objednávky nastaven.
Následně zkontrolujte, zda:
- souhlasí kód produktu v objednávce s kódem produktu v doplňku
- objednávka splňuje podmínku, že musí být zaplacená, pokud to tak máte v doplňku nastavené
- je správně nastaven e-mail, a je zde aktuální heslo - ověříte kliknutím na tlačítko Otestovat email spojení v doplňku v Nastavení
- není v logu změn záznam o chybě
- není objednávka starší 30 dnů, starší objednávky nezpracováváme, lhůtu vám můžeme za žádost prodloužit
Upozornění: pokud objednávka s totožným číslem již zpracována doplňkem byla, pak se do doby, než ji v doplňku dáte zapomenout, znovu nezpracuje. Stane se to, pokud objednávku v Shoptetu smažete a vytvoříte následně novou objednávku se stejným číslem. Doporučujeme objednávky v Shoptetu stornovat.
Objednávku, včetně historie si můžete zobrazit i v našem Náhledu objednávky.
V doplňku vidím, že e-mail byl odeslán, ale e-mail nepřišel, v čem může být problém?
Jestliže v doplňku je záznam, že e-mail byl v pořádku odeslán a objednávka je zpracovaná, zkuste se obrátit na poskytovatele Vaší e-mailové schránky, zda neevidují nějaké potíže nebo nedochází k nějaké blokaci.
Náš doplněk funguje na principu e-mailového klienta. Problém může být u poskytovatele Vaší e-mailové schránky a nebo u poskytovatele e-mailové schránky zákazníka, toto nedokážeme nijak ovlivnit.
Doplněk přepnul objednávku do stavu pro chybu, co se stalo?
Velmi pravděpodobně došlo k vyprodání produktu, tedy nejsou volné hodnoty v seznamu hodnot. Nahlédněte do logu změn, zda zde nebude záznam o vyprodání produktu, případně jiná chyba.
Zákazník po delší době uhradil objednávku, proč ji doplněk nevyřídí?
Zpracováváme objednávky staré maximálně 30 dnů, pokud je starší, doplněk ji už nezpracuje.
Jam mám nastavit SMTP?
Pro odesílání emailů přes vaši emailovou schránku je potřeba zadat údaje pro SMTP. Ty naleznete u svého poskytovatele emailové schránky. V případě, že využíváte schránku od Shoptetu, budou údaje následovné:
- SMTP Uživatel: Vaše emailová adresa
- SMTP Heslo: heslo k Vaší emailové adrese
- SMTP Host: mbox.myshoptet.com
- SMTP Port: 587
- Zabezpečení: TLS
Jestliže využíváte emailovou schránku u jiného poskytovatele, obraťte se na něj, potřebné údaje vám sdělí.
Jam mám nastavit SMTP když používám Gmail?
Pro odesílání emailů přes Gmail je potřeba změnit v nastavení doplňku v části Email možnost Odesílat emaily přes na Gmail.
Následně se klasicky přihlásíte ke svému účtu a email propojíte.
Otestování spojení nefunguje, v čem je chyba?
Nejčastěji se v nastavení e-mailu vyskytuje chyba, kdy zadáváte neplatné přihlašovací údaje ke schránce:
Zkontrolujte údaje, které zadáváte do doplňku, zda jsou shodné s těmi, se kterými se přihlašujete do e-mailové schránky. Pokud by zde nastala jiná chyba, kontaktujte nás na e-mailu support@brani.cz
Nastavuji doplněk a když vložím PDF do generátoru, celá stránka se zasekne, co s tím?
Tyto potíže jsou v prohlížeči Safari, zkuste nakonfigurovat doplněk v jiném prohlížeči.
Potřebuji opakovaně vyřídit objednávku, zákazník ztratil email, dávám ji do správného stavu, přesto to nefunguje, co dělám špatně?
Jakmile již jednou doplněk objednávku vyřídí, pak je zpracována a podruhé ji už nevyřídí. Pro opakované vyřízení jedné objednávky je potřeba ji nejprve dát v doplňku zapomenout a poté ji vrátit ručně na stav pro vyřízení, doplněk ji poté znovu zpracuje.
Zákazník tvrdí, že v emailu poukaz nemá, mohu si poslat kopii emailu, kterou obdržel?
V doplňku na záložce Objednávky kliknete na modré tlačítko Více info. Zde pak můžete vyplnit svůj email a zaslat si na něj kopii pomocí tlačítka Znovu odeslat email s produkty. Obdržíte totožný email, který byl zaslán zákazníkovi a můžete si tak zkontrolovat jeho obsah.
Proč nedorazila v e-mailu příloha s digitálním produktem, když PDF jsem přes generátor v doplňku nastavil?
Pokud nedorazil e-mail včetně přílohy a následně jste PDF do doplňku nastavili, nestačí odeslat kopii objednávky znovu na e-mail z detailu objednávky. Objednávku je potřeba dát v doplňku zapomenout a nechat ji znovu zpracovat.
Pokud by se i poté zákazník na Vás obrátil s tím, že příloha nedorazila, zkuste si odeslat kopii objednávky na svůj e-mail. V případě přetrvávajících potíží nám napište na support@brani.cz.