Jak přidat účet Zásilkovny

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na support@brani.cz.
Naše nástroje neustále zlepšujeme a přidáváme nové funkce, z tohoto důvodu nemusí být návod zcela shodný s aktuální verzí doplňku.

Podporujeme přímé napojení na Zásilkovnu, v tomto návodu popisujeme, jak službu správně nastavit.

V app.brani.cz přejdete do části Rozšíření, kde je možné službu aktivovat.

Poté v app.brani.cz přejdete do části Dopravci › Nastavení služeb a kliknete na tlačítko PŘIDAT SLUŽBU v pravém horním rohu:

Následně zvolíte jako službu Zásilkovna a zadáte interní název služby. Vyplníte API údaje a odesílatele a potvrdíte tlačítkem Uložit.

Zásilkovna

Přihlásíte se do Vašeho účtu Zásilkovny zde.

Po přihlášení přejdete v pravém horním rohu do části Klientská podpora kliknutím na své uživatelské jméno a zde najdete API klíč a API heslo, které potřebujete zkopírovat a vložit k nám k nastavované službě.

Poté přejdete v Zásilkovně v levém menu do části Informace o uživateli Odesílatelé a zde je uveden název odesílatele ve sloupci Označení.

Veškeré nastavení u nás v systému uložíte.

Předávací protokoly ANO
Tracking (podpora v Automatizaci objednávek) ANO
Historie trackingu ANO

Jakmile službu nastavíte, můžete napárovat dopravy, jak na to popisujeme v návodu Jak napárovat dopravce.

Aby web fungoval správně, abychom věděli, co na webu zlepšit, abychom vás neotravovali nevhodnou reklamou nebo abyste z webu měli příjemnou uživatelskou zkušenost, potřebujeme od vás souhlas pro uložení souborů cookies.