Monitoring objednávek

Monitoring objednávek

Automatické označování objednávek dle zvolených pravidel.

  • Snižte riziko zbytečného vyřizování objednávek vytvořených roboty, nebo neseriozními zákazníky.
  • Přestaňte utrácet za poštovné u zásilek pro zákazníky, kteří si je pravidelně nevyzvedávají.
  • Přidávejte poznámky k objednávkám, které obsahují některé produkty.
  • Náš automatický systém ve spolupráci s Vámi nastavenými pravidly projde údaje každé objednávky a informuje Vás o všech objednávkách, které vyžadují Vaši pozornost.


Monitoring objednávek

Tento náš produkt umožňuje posunout automatizaci Vašeho eshopu zase na další úroveň. Na základě Vámi definovaných pravidel bude pravidelně kontrolovat nové objednávky a případně Vás informovat několika různými způsoby o určitých objednávkách. 

Tento nástroj nikdy nebude zasahovat přímo do admistrativy Vašeho eshopu a nebude objednávky sám rušit. Bude Vás o nich pouze informovat. Další akce jsou pak už na Vás.

Definice pravidel

Screenshot 2019-03-12 at 15.41.45

Nejprve je důležité správně nastavit pravidla, dle kterých bude náš nástroj kontrolovat objednávky.

Filtr

  • Jméno / Email / Adresa  obsahuje - zde uveďte, jaký řetězec znaků se má ve Vašich objednávkách hledat.

    • u pole Adresato může být jakákoliv informace z adresy zákazníka (ulice, č.p., město, PSČ).

  • IP adresa - pokud se u Vás opakují problémové objednávky ze stejného počítače, můžete zařadit jeho IP adresu do pravidel také. IP adresu, ze které objednávka přišla, můžete nalézt přímo ve správě Vašeho eshopu a to po otevření dané objednávky, pod záložkou Doplňující informace, nad polem pro poznámky.
  • Kód/Název produktu obsahuje - můžete přidat více kódů/názvů a když alespoň jeden obsahuje objednávka, provede se akce.
  • Email měl storno více jak- pokud náš nástroj zjistí, že uvedený email měl již uvedený počet stornovaných objednávek, označí každou další objednávku jako podezřelou.

 

Akce

  • Poslat na email - zašle informativní email o tom, že byla splněna daná podmínka u určité objednávky.

  • Zapsat do logu změn- zapíše informaci o objednávce do logu v informačním systému is.brani.cz

  • Zapsat do poznámky k objednávceumožňuje zapsat zmínku přímo do poznámky dané objednávky.

 

Příklad

Bylo vytvořeno pravidlo s názvem Neplatič Jan Novák, Praha. Toto pravidlo bylo definováno příjmením, emailem a městem. Byly také vybrány obě možnosti zápisu do LOGu i do poznámky objednávky.

seznam_podmínek_update_IP

Výsledkem jsou tedy informační zápisy na dvou místech.

V LOGu změn na is.brani.cz

log (1)

V poznámce u objednávky:

poznámka (1)

A pokud vyplníte možnost zasílání upozornění na email, dostane se k Vám takováto zpráva:

Screenshot 2019-03-12 at 18.28.16

 

Import a export pravidel

U seznamu pravidel můžete také vidět tlačítko Export do CSV. Jeho prostřednictvím se vyexportují všechna stávající pravidla do souboru, který je možno otevřít v tabulkovém editoru na Vašem počítači a vytvářet pak pravidla mnohem efektivněji a rychleji, než přímo v internetovém rozhraní.

CSV_update_IP

S pomocí nástroje pro import CSV pak takto upravený soubor můžete opět nahrát a pravidla vepsaná do souboru se Vám zobrazí v rozhraní.

Screenshot 2019-03-06 at 14.52.53

Chci monitorovat objednávky

Mám dotaz