Drogerie DM spustila český e-shop a sklízí kritiku za nefér ceny

Zákazníci řetězce drogerií DM mohou nyní nakupovat online již ve čtyřech státech - kromě českého e-shopu funguje e-shop rakouský, slovenský a maďarský. Česká verze byla spuštěna 13. února a je tak nejmladší z této čtveřice.

Vstup na trh se však neobešel bez kontroverzí. Ve společnosti se již delší dobu hovoří o rozdílných cenách produktů v závislosti na cílovém trhu. Především naši západní sousedé mají často přístup ke kvalitnějším, a zároveň levnějším verzím nejrůznějších výrobků od potravin, přes drogerii až po technologie.

Ihned po spuštění e-shopu si lidé začali na diskusních fórech vyměňovat názory a zjištění o rozdílných cenách konkrétních produktů mezi e-shopy. Celková analýza však přinesla skutečně zajímavé výsledky.

Analýza cen mezi e-shopy

Tyto výsledky publikoval Michal Černý na svém Twitteru. Vyplývá z nich, že ceny v českém e-shopu jsou v průměru zhruba o 18% vyšší než ceny v e-shopu rakouském, přičemž oba internetové obchody nabízí identické produkty. Nepříjemná zjištění se nevyhnula ani zbylým dvěma online obchodům, jejichž produkty jsou v průměru ještě dražší než v českém e-shopu (o 3% ve slovenském a o 7% v případě maďarského e-shopu).

Stejná analýza i pro Vás?

Jak vidíme v případu drogerie DM, srovnávací analýza cen mezi e-shopy přináší velmi zajímavá zjištění, která mohou být nápomocná v rozhodování o dalším obchodním směřování. My Vám proto nabízíme zhotovení podobné analýzy pro Vaše potřeby. Zjistíme, který z dodavatelů má nejvýhodnější nabídku, nabídneme srovnání cen mezi Vaším a konkurenčním e-shopem a mnoho dalšího. Tyto informace Vám mohou pomoci v další cestě za úspěchem, stačí nás kontaktovat.

Novinky

Chci dostávat novinky o řešeních pro Shoptet

Chci zanalyzovat ceny konkurence

Poptat